Manhart BMW X6 M

BMW X3

skyye | 07 Maj, 2011 14:05

Sličnosti sa odlazećim modelom vrlo su male, ali upečatljiv vizuelni nastup primenjen na modelima X5 i X6, prisutan je i na novom modelu.

U poređenju sa prethodnikom, novi X3 je porastao u svim pravcima, a što se dimenzija tiče, dug je 4,64, širok 1,88, a visok 1,64 metara. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2,81 metar, a klirens je, takođe, sasvim solidan i iznosi 212 milimetara. Zapremina prtljažnika povećana je i kreće se od 500 do 1600 litara, a X3 može da ponese do 560 kilograma tereta. 

Enterijer je kreiran u "korporativnom" stilu, što znači da je instrument tabla orijentisana ka vozaču, a s obzirom da se radi o modelu koji na amblemu ima bavarsku zastavu, BMW je X3 opremio naprednim tehničkim rešenjima, poput novog Performance Control sistema koji nezavisnim kočenjem unutrašnjeg točka elimiminiše pojavu podupravljanja – najomraženije pojave kod sportski nastrojenih vozača, a koja je pozicionirana odmah iza "udario-sam-auto" efekta. Šalu na stranu, novi X3 uz doplatu može biti opremljen Damper Control (sistem za nezavisnu regulaciju rada amortizera) i Dynamic Drive Control sistemom koji značajno unapređuje vozne karakteristike. Na listi opcija još se nalaze i "poslastice" kao što su head-up displej, internet konekcija ili sistem kamera sa Top View funkcijom (ptičija perspektiva).

Novi X3 za početak će se prodavati u dve verzije - xDrive20d i xDrive35i. Dakle, dizel verzija ima poznati agregat od 2,0 litre zapremine sa 184 KS i 380 Nm obrtnog momenta, dostupnih u rasponu od 1750 – 2750 obrtaja u minuti. Od 0 do 100 km/h stizaće za 8,5 sekundi, dok će maksimalna brzina iznositi 210 km/h. Pri tom, potrošnja goriva i emisija CO2(149 g/km) smanjeni su za oko 15 procenata, što znači da će ovaj model u proseku trošiti oko 5,6 litara. 
Snažnija, benzinska verzija pod haubom ima redni šestocilindarski motor, "nadahnut" turbo-punjačem, uz pomoć kojeg ovaj motor "proizvodi" 306 KS i 400 Nm obrtnog momenta (koje ostvaruje pri zapanjujućih 1300 obrtaja u minuti). Ova verzija sportskog SAV-a do 100 km/h ubrzava za čak 5,7 sekundi, u proseku troši oko 8,8 litara, a isporučuje se isključivo sa novim osmostepenim automatskim menjačem. Osnovna verzija serijski će se isporučivati sa manuelnom šestostepenom transmisijom (uz doplatu 8-stepeni automatik), naravno, u kombinaciji sa X-Drive integralnim pogonom, koji u standardnoj postavci do zadnjih točkova šalje 60 procenata snage i obrtnog momenta. 
Njegova cena u Nemačkoj kreće od 39.100 (za X3 20d) do 51.850 evra (za X3 35d), a premijerno će biti prikazan na Salonu automobila u Parizu. Inače, u pripremi su i druge varijante, tako da bi cena osnovnog modela mogla da se kreće od 35.600 evra za X3 xDrive20i verziju, koja će biti predstavljena kasnije. Novi X proizvodiće se u SAD, tačnije u Spartanburgu – mestu nastanka i ostalih modela iz X serije... 

Čestitamo!

skyye | 07 Maj, 2011 14:03

Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem.
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb